poniedziałek, 10 października 2016

Jak powstaje obraz




Dziś chciałabym zaprosić na trochę nietypowy post, pokażę filmik, w którym maluje obraz.
 W związku z tym, że o malowaniu obrazu za wiele nie ma co opowiadać, wszystko pokazuje na filmie, chciałabym się podzielić wrażeniami o nowym programie komputerowym, na który ostatnio trafiłam.

Zapraszam na film: Jak powstaje obraz




Oczywiście, mam nadzieje że nie ma wątpliwości, że Ja tak szybko nie maluje, film jest momentami przyśpieszony 64 x. 
Jest to całość malowania od pierwszego szkicu do podpisu i werniksowania. Nie wycinałam niczego, choć miałam kilka przerw (padła bateria, skończyło się miejsce na karcie, skończyło się światło itp).
Koń to Andros wielokrotny medalista w skokach przez przeszkody. Ma wspaniałą nietypową maść, jest dereszowato-srokaty, czyli naprawdę w łaty o odcieniu kawy z mlekiem i bieli.


Nie mam zbyt dobrego sprzętu do obróbki filmów, i to co robię jest bardzo amatorskie, do tej pory były to króciutkie filmiki, a ten film był bardzo długi. Właśnie dzięki odkryciu nowego programu AVG Ultimate mój komputer w ogóle dał sobie z nim radę, a film zmieścił się na dysku.
Program AVG Ultimate jest połączeniem dwóch programów: AVG Internet Security (antywirus PC i Android) i AVG PC TuneUp (przyspieszanie komputera PC i Android).
To naprawdę genialne rozwiązanie, do tej pory miałam dylemat siedząc sporo w sieci potrzebuje dla bezpieczeństwa dobrego antywirusa, ale programy typu Kaspersky tak zamulały mój komputer, że nic nie mogłam zrobić, a walka z obróbką zdjęć, czy oglądaniem choćby filmów była dramatem.



Program AVG Ultimate dał mi ochronę przed wirusami, zabezpieczył pocztę i serfowanie po sieci i zakupy a do tego AVG PC TuneUp oczyścił i przyśpieszył pracę mojego komputera.
I na dodatek to nie wszystko, bo kupując ten program i jedną licencję okazuje się, że mam możliwość zainstalowania go na wszystkich domowych komputerach, tabletach i telefonach.



Syn dużo gra w sieci, to dla jego komputera i telefonu idealne rozwiązanie. Zwłaszcza, że program posiada specjalną funkcję Turbo dla graczy, która pozwala przyśpieszyć i zwiększyć wydajność komputera w czasie grania. Szczerze mówiąc dla mnie ta funkcja też jest idealna bo przy obsłudze programów graficznych bardzo pomaga.
Sterowanie wszystkimi zabezpieczeniami jest w jednym miejscu i dodawanie kolejnych urządzeń również. Generalnie obsługa i instalacja są bardzo proste i intuicyjne.
Program dostępny na stronie: www.avg.pl tam kupujemy go z rabatem (na końcu artykułu) 


Po wpisaniu kodu licencyjnego przechodzimy do strony powitalnej i zaczynamy a program sam nam podpowiada co robić.



Klikając w "zainstaluj teraz" program sam decyduje gdzie i jak się zainstaluje najlepiej, ale jeśli chcemy wiedzieć co się robi i gdy chcemy mieć większą kontrolę wciskamy "instalacje niestandardowa" wtedy decydujemy w jakim miejscu na dysku zainstalujemy nasz program, oraz jakie jego elementy mają się zainstalować i co to jest.



Teraz kiedy zapoznaliśmy się co będzie instalowane i zdecydowaliśmy gdzie, możemy spokojnie pozwolić komputerowi na działanie.
Po zainstalowaniu się programów komputer jest chroniony przed wszystkimi rodzajami zagrożeń. Program umożliwia szyfrowanie plików, chroni tożsamość i sieci społecznościowe, pocztę i dostęp do bankowości elektronicznej. Zainstalował na naszym komputerze firwall czyli zaporę niepozwalającą na włamanie do niego.
Teraz jesteśmy bezpieczni i możemy działać dalej.



Dla mnie bardzo istotną funkcją było, odkąd usłyszałam o tym programie, poprawienie wydajności komputera, więc szybko przeszłam do tego programu.
Przyznam się, że trochę bałam się co program będzie robił czy przypadkiem nie usunie mi wszystkiego bez mojej wiedzy, wtedy komputer na pewno by super działał, a ja bym miała przechlapane. Ale od razu mamy informację, że nic nie będzie usunięte i zmienione bez naszej zgody.
To do razu uspokaja.



Czyli możemy skanować...
I przetestować kolejne funkcje.


Teraz możemy zdecydować co chcemy wyczyścić, uruchomić, wyłączyć lub zmienić. Teraz możemy zalecić programowi by wyłączał programy działające w tle, lub te które włączają się automatycznie, albo odinstalował nieużywane programy jeśli takie mamy.
Tu możemy zalecić włączenie trybu Turbo co nam poprawi szybkość działania programów i gier, lub trybu ekonomicznego co zoptymalizuje zużycie energii. Możemy też włączyć powiadomienia o tym co jest zalecane by przyśpieszyć działanie komputera.



W efekcie mam informacje o możliwościach przyśpieszenia.
Teraz pora na naprawę błędów, nawet nie podejrzewałam że mój komputer może mieć błędy. Włączamy:



I okazało się że były problemy i błędy



ale udało się naprawić


w efekcie:



Teraz pora na przejście do panelu aplikacji AVG Zen tu mogłam dodać kolejne domowe urządzenia, komputer syna, tablet i telefony...



Program działa już dłuższy czas i widzę, że komputer działa znacznie lepiej, zwolniło się miejsce na dysku, bo został oczyszczony ze śmieci np. ze duplikowanych, nieużywanych skrótów i aplikacji.
Lepiej działają programy graficzne, komputer włącza się szybciej i szybciej włączają się programy.
Zdecydowanie polecam ten program, a zwłaszcza jak ktoś ma w domu więcej niż jedno urządzenie.Teraz już przecież większość rodzin ma telefony, laptopy, komputery w ilości większej niż jeden, tu wystarczy tylko jedna licencja i jeden program, a dzięki temu artykułowi każdy czytelnik ma zniżkę 30% z tym kodem rabatowym na program AVG Ultimate

blgavgult30

Program do nabycia na stronie: www.avg.pl i co najważniejsze nie zostajemy bez opieki po zakupie programu mamy darmową pomoc, oraz pomoc z różnymi problemami komputerowymi :) to zawsze się przyda.



Brak komentarzy: